sobota, 15 września 2012

Ohayo minna!

T:Mam na imię Taiga, w realnym świecie jestem Ola. Ta obok to Mami, na prawdę Iga.
M:EJ! Jak się wyrażasz o starszych?!
T:Gomene, mamo!
M:>facepalm< Z kim ja się zadaję?
T:Ze mną!
M:I to mnie przeraża...Dobra, do rzeczy!
T:Ten blog został stworzony pod wpływem chwili. Nasz duet będzie tu zamieszczał Oneshot's.
M:Oczywiście na temat jedynego i tak wspaniałego Fairy Tail! KYA!
T:Napalasz się jak szczerbaty na suchary, nawet nie wiesz, czy ktoś będzie te nasze chore wymysły czytać!
M:Oj tam, Oj tam. Ogarnij się. To ja tu jestem inspirującą osobą! Kto ci wysyłał piosenki?
T:No przepraszam, jak nie chcesz to nie musisz!
M:Ale ja chcę! Jakoś ogarnę te dwa blogi^^ I najważniejsze ludzie! Nie wiem jak ten kosmita, ale ja nie przyjmuję zamówień. Nasze oneshoty z reguły będą pisane oddzielnie, ale nic nie obiecuję.
T:Masz coś do kosmitów! Mi z zamówieniami, to rybka..:) Ale nie wszystkie będę pisać, muszą mi dać inspiracje, i być oryginalne:)
Do zobaczenia wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz